כדאיות השקעת נדל"ן באנגליה

כדאיות השקעת נדל"ן באנגליה

ישראלים רבים המעוניינים להשקיע חלק מכספם כדי שלא יאבד מערכו ואף להעלות את ערכו הכללי של הונם, רוכשים נכסים באנגליה שבה קיימות אפשרויות כדאיות רבות בתחום הנדל"ן. מספרם של הישראלים המבצעים השקעות שונות באנגליה עולה משנה לשנה.

שינוי ייעוד הקרקע לזירוז הליכי ההשקעה

האוכלוסייה הגדלה ברחבי המדינה יצרה מצב שהיצע הדירות אינו מספיק וכל דירה המוצעת להשכרה נחטפת די מהר. כדי לעודד בניה מואצת של נדל"ן בכל רחבי המדינה, השכילו מנהיגיה וחוקקו חוק חדש לעידוד שינוי הייעוד של קרקעות. יזמים ששינו את ייעדם של אזורי תעשיה לשכונות מגורים תוססות זכו לקיצורי דרך משמעותיים בכל תהליכי אישור הבנייה וגם לחיסכון מהותי בשיעור המס הנגבה מרוכשי הדירות. שילוב זה רתם יזמים רבים אנגלים, זרים וישראלים לקפוץ על העגלה ולבנות אלפי יחידות דיור ברחבי המדינה כדי להוסיף להיצע הקיים ולאפשר לזוגות צעירים לרכוש או לשכור דירה באזורים החדשים או המחודשים שצצו.

אופציות שונות להשקעה

הצעדים הללו גרמו לעליית מחירים בתוך לונדון, אך בכל ערי הלוויין שסביבה או בצפון אנגליה נוצרו אפשרויות דיור רבות במחירים הוגנים וסבירים שאפשרו למשקיעים לבצע השקעות שונות כמו לרכוש דירות ובתים, להשכיר אותם ולזכות בהכנסה מניבה נאה בכל חודש, או לרכוש בית לשפץ ולמכור אותו ברווח נאה, או לעסוק בייזום בהשקעות נדל"ן שונות.

התנופה העצומה בתחום הנדל"ן מאפשרת לישראלים רבים לרכוש במחירים סבירים נכסים, להשכיר אותם תוך פרק זמן קצר לאנשים המעוניינים בשכירות ארוכת טווח. חברות הניהול הבריטיות המנהלות את הנכסים באזורים השונים מטפלות בכל הקשור להשכרת הנכס, לקשר עם השוכרים ולהעברת התשלום למשכירים. לכן השקעות נדל"ן בצפון אנגליה הן נוחות מאד, המקרים שבהם השוכרים עוזבים הם מינוריים ונובעים בדרך כלל מהצורך בדירה גדולה יותר או במעבר לעיר אחרת אך מרגע שהדירה מוצעת להשכרה ועד ההשכרה בפועל שוב, עובר בדרך כלל זמן קצר מאד. ההשקעה הבטוחה גרמה לישראלים רבים לבחור להשקיע דווקא באנגליה כדי להבטיח להם הכנסה פאסיבית קבועה לשנים רבות.

השקעה בנדל"ן באנגליה מדברת אליך? נא להשאיר פרטים ונחזור אלייך בהקדם!

השקעה בדירות סטודיו המתאימות לסטודנטים

אחד הסקטורים הזקוק לדירות רבות הוא הסטודנטים. כמות עצומה של סטודנטים לומדים בשפע האוניברסיטאות הקיים כמעט בכל עיר. לא תמיד מדובר בלימודים המתקיימים בעיר מגוריהם של הסטודנטים ולכן הם זקוקים לדירות סטודיו קטנות למגורים לבד או עם שותפים. דרישה זו יצרה בניה של אלפי דירות קטנות וקומפקטיות עבורם שתמיד יימצא להם שוכר. ישראלים רבים הבינו את ההשקעה הבטוחה בערוץ נדל"ן ספציפי זה ורכשו דירת סטודיו או כמה דירות מסוג זה והם נהנים מהכנסה קבועה בכל חודש.

הליך ההשקעה באנגליה

השכרת נדל"ן באנגליה היא עסקה הנעשית ברוב המקרים בהגינות, בבירוקרטיה מהירה, תוך ליווי של עורכי דין מקומיים וחברות ניהול בעלות וותק וניסיון רב שדואגות לרישום הנכס בהליך מהיר במשרדי רישום המקרקעין המקומי.

תחשיב התשואה הוא תשואה ממוצעת של כ – % 8 בשנה שהיא פי 2 מהתשואה על נכסים בארץ, במקביל ערכו של הנכס עולה בהתמדה משנה לשנה בממוצע של כ – % 4 כך שבכל זמן אפשר למכור אותו במחיר גבוה מעלות הקנייה.

מימון רכישת הנכסים

לצורך רכישת הנכס, יש צורך במימון מלא של המשקיע באמצעות הון פרטי שלו או לחילופין באמצעות מימון שיגייס בארץ לצורך השקעה ספציפית זו. בהמשך התהליך, אפשר לשעבד את הנכס באנגליה ובאמצעות שיטת מימון זו לרכוש בה נכסים נוספים.

התמורה החודשית תהיה במקביל לתשלומים החודשיים לחברת המימון וכך הלקוח צובר נכסים שגם מעלים בכל שנה את ערכם וגם נהנה מהכנסה חודשית שמממנת את השקעותיו.

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן