כיצד לבחור השקעה בצפון אנגליה

כיצד לבחור השקעה בצפון אנגליה

תנופת הבנייה העצומה שמתרחשת בשנים האחרונות בצפון אנגליה, בערים כמו ליברפול, שפילד, מנצ'סטר וערים נוספות, יוצרת אין ספור אפשרויות להשקעות רבות בתחום הנדל"ן במקומות הללו.

דירות לסטודנטים

עלויות המחיה הנוחות, הזולות יותר ממגורים במרכז אנגליה, תוך שילוב מקומות עבודה רבים בערים המתפתחות, הופכות את המגורים בצפון אנגליה לאפשריים עבור הסטודנטים.

בערים הללו נפתחו הרבה אוניברסיטאות המאפשרות לימודים ברמה גבוהה בשפע של תחומים רגולריים אך גם ייחודיים, דבר הסוחף סטודנטים רבים ללמוד ולגור דווקא בערים הללו.

ההגעה של אלפי סטודנטים צפונה פיתח באופן משמעותי את הערים הללו ויצר בהן תחבורה נוחה ושפע של מתחמי בילוי, מסעדות עבור הסטודנטים הממלאים אותם בימים ובעיקר בלילות.

השקעה בנדל"ן באנגליה מדברת אליך? נא להשאיר פרטים ונחזור אלייך בהקדם!

ההיצע הדל של דיור למגורים לפני כמה שנים, המריץ יזמים רבים לבצע פרויקטים רחבי היקף להקמת אלפי דירות סטודיו עבור הסטודנטים . הדירות הללו נמכרות במחירים הוגנים וזו אפשרות מצוינת של השקעה, לרכוש נכסים שרוב הסיכויים שיהיו תמיד מושכרים לפרקי זמן ארוכים כך שההכנסה בגינם היא בטוחה וודאית. לאור הביקוש הרב, ערכה של כל דירה עולה באופן תמידי משנה לשנה כך שהשקעה מסוג זה גם מעלה את סך ההון העצמי של המשקיע וגם מאפשרת לו ליהנות מהכנסה פאסיבית לאורך זמן.

התנהלות באנגליה עד רכישת הנכס ולאחר מכן

מתוך רצון ליצור שפע גדול של דירות למגורים בעיקר עבור הסטודנטים והמשפחות הצעירות, שמה לה הממשלה הבריטית למטרה לקדם את מהלכי הבניה כולל כל ההתנהלות הבירוקרטית הקשורים לרישומם של הנכסים. הממשלה יצרה הליכים מהירים עבור היזמים באישורי הבניה ועבור הרוכשים בתהליכי הרישום. בנוסף לכך נקבע כי לא יחול מס רכישה על רכישת הנכס הראשון לא יחול מס על ההכנסות מדמי שכירות.

האמנה הבין לאומית שנחתמה בין אנגליה לישראל מוסיפה לכדאיות ההשקעה בצפון אנגליה כיוון שעל פיה לא ישולם כפל מס . משקיע שישלם מס באנגליה לא יידרש לשלם סכום זה גם בישראל. אם סך המס בישראל גבוה יותר, הרי שהמס ששולם באנגליה ייחשב כחלק מסך המס הכללי שעל המשקיע לשלם עבור כל עסקה ספציפית.

שילוב הכוחות של ההחלטות הממשלתיות, אנשי הנדל"ן, חברות הניהול ועורכי הדין המקומיים יצר דרך נוחה, יעילה וזריזה להשקעות בנכסים בצפון אנגליה.

השכרת הנכסים

התושבים החדשים והוותיקים של ערי צפון אנגליה, שוכרים ברוב המקרים דירות לטווח ארוך. גם אם הם עוזבים, תוך פרק זמן קצר יושכר הנכס לגורם אחר. כל התהליך מבוצע ביד רמה ומקצועית על ידי חברות הניהול שמתנהלות מול השוכרים ומבצעות את כל הדרוש כולל תחזוקה, חוזים, גביית כספים והעברת כספים לבעל הנכס באופן מסודר וחודשי כך שההכנסה הפאסיבית מובטחת.

במקביל, ערכם של הנכסים עולה משנה לשנה וסך התשואה הממוצעת היא בין % 10 – % 7 בכל שנה.

מיקומי ההשקעות ברחבי צפון אנגליה

המיקומים המומלצים לרכישת נכסים הם בקרבת האוניברסיטאות לנוחות מקסימלית עבור הסטודנטים, באזורים בעלי נגישות תחבורתית מצוינת שמאפשרת לעובדים להגיע במהירות למקום העבודה ובחזרה לביתם, בעיקר עבור אלו העובדים בנמל הימי העצום בליברפול, בעשרות חברות ההייטק, התקשורת והכלכלה הפזורות בערים שונות בצפון.

ערך הדירות לרכישה

למרות הפריחה הגדולה בערים השונות בצפון אנגליה, עדיין אפשר למצוא הרבה מאד דירות זולות בשכונות טובות שכדאי לרכוש ולהשכיר אותן או לחילופין לרכוש ולשפץ אותן ורק לאחר מכן להשכיר אותן בתמורה גבוהה יותר בכל חודש או למכור אותן ברווח נאה.

אפשרות נוספת היא רכישת דירה או כמה נכסים באחד ממגדלי הדירות בבניינים רבי הקומות. כך נהנים מדירות מודרניות המנוהלות על ידי חברת הניהול בכמעט אפס תקלות, דבר היוצר תחזוקה מינימלית והכנסה בטוחה.

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן